Statomas X formos naujasis Abu Dabio (Jungtiniai Arabų Emyratai) tarptautinio oro uosto terminalas bus vienas didžiausių pasaulyje. Tai puikiai atspindi ir skaičiai: šeši aukštai, keturi peronai, 30 milijonų keleivių per metus, 165 registracijos punktai ir 8500 keleivių pralaidumas per valandą, 65 keleivių įlaipinimo trapai, 22 km bagažo konvejerių linijos ir 19 000 bagažo vienetų apyvarta per valandą. Gigantiškas satybų apimtis padeda suvaldyti „Tekla“ programinė įranga.
Projektuojant oro uosto terminalui pasirinkta X forma. Būtent tokia forma po sudėtingų skaičiavimų geriausiai užtikrino maksimalų lėktuvų stovėjimo vietų skaičių bei trumpiausius atstumus iki jų keleiviams. Vienu metu terminalas galės priimti 39 lėktuvus (net „Airbus A-380“ tipo), o esant būtinybei, po nesudėtingų manipuliacijų – ir 49. Be to, statant pastatą numatyta, kad ateityje jis galėtų didėti, tuo pačiu didindamas ir savo pajėgumus. Oro uosto kompleksas talpins daugybę komercinės, apgyvendinimo, viešojo maitinimo, sveikatos priežiūros paskirties ir kt. įstaigų bei zonų. Bus įrengti paveldo ir kultūros muziejai.

Abu Dabio oro uosto terminalas. Statybų eiga
Tarptautinio Abu Dabio oro uosto plėtra prasidėjo dar 2002 metais. Darbus planuojama baigti 2017 liepą. Oro ouosto pastatas stovės ant gelžbetoninio podiumo, turės kelis požeminius aukštus ir sudėtingos struktūros gigantišką, 800 t sveriančią stogo sistemą.
2010 – 2011 m. atlikti pagrindiniai betono liejimo darbai. 2013 m. pradėti 50 m aukštį siekiančio stogo montavimo darbai. Stogo konstrukcija susideda iš 18 lenktų arkų, didžiausias tarpas tarp kurių siekia 180 m.

Pagrindinė rolė atiteko BIM
Projekto vykdyme pagrindinė rolė atiteko laiką tausojančiam ir produktyvumą didinančiam skaitmeniniam modeliavimui – BIM. BIM modeliui sukurti ir sugeneruoti visas projekto dalis į viena buvo naudojama programinė įranga „Tekla Structures“.

Projekto pradžioje dėl sudėtingos objekto geometrijos projekto dalyvių sprendimai nebuvo paruošti IFC formatu. „Tekla“ dėka skirtingų sričių informacija buvo importuota ir sugeneruota viename modelyje. Kad atskiri failai susilietų be klaidų, buvo naudoti skirtingi „Tekla“ įrankiai.
„Tekla“ modelyje suderintos visos objekto sistemos: betono, inžinerinių sistemų, stogo konstrukcijos ir dangos, fasado ir kt. Tai padėjo ir padeda išvengti daugybės nesusipratimų ir klaidų bei leidžia vienareikšmiškai interpretuoti 3D modelį. 3D BIM failai buvo pagaminti: IFC, DGN ir DWG formatais.
Projekto siekiai – tvarumas ir efektyvumas
Projektuojant daug dėmesio buvo skiriama aplinkai. Inovatyvus ir racionalus projekto dizainas darniai įsilieja į kraštovaizdį. Aukštos kokybės ir efektyvumo dengiančiosios metalo-stiklo panelės mažina karštį pastato viduje bei didina oro kondicionavimo sistemų našumą. Už šias objekto savybes projekto užsakovas kompanija MTB (angl. Midfield Terminal Building) tikisi mažiausiai dviejų perlų įvertinimo iš arabų tvarumo agentūros „Estidama“.
Nors projektas dar nėra baigtas, jį 2013 m. kompanija „CSCEC (China State Construction Engineering Corporation Ltd) Middle East“ apdovanojo už metalo konstrukcijų gamybą.
Projektuotojas: „KPF- Architect“.
Konstruktyvas ir inžinerija: „Arup“.