Perkėlus autobusų stotį iš miesto centro i Klaipėdos plentą, ties „Statoil“ degaline, Palangos miestas tapo ramesnis, sumažėjo oro tarša. Miesto gyventojai ir svečiai nebeprivalo dalintis kurortinio miesto gatvių su tarpmiestiniais autobusais. Naujai iškilusioje autobusų stotyje kiekvieną dieną kursuoja 80 reisinių autobusų, vasarą jų skaičius padidėja iki 112. Naujoji Palangos autobusų stotis per parą gali aptarnauti iki 300 autobusų, kas puikiai patenkina miesto poreikius. Gyventojų ir svečių patogumui iš stoties į miesto centrinę dalį kas 15 minučių kursuoja visuomeninis transportas.
Išsiplėtusi ir nauja Palangos autobusų stotis
Naujoji Palangos autobusų stotis ir stoties kompleksas, pastatytas vietoje senų ir nenaudojamų ūkinių pastatų, atitinka naujausius Europos sąjungos keliamus reikalavimus. Prekybos centro lankytojams ir laukiantiems grįžtančių įrengta erdvi, 158 vietų automobilių stovėjimo aikštelė. Dviejų aukštų Palangos autobusų stotis pastatyta sutapdinant pastato stogą su parapetu. Projektuojant nuspręsta pastatą įgilinti į prekybos centrą paliekant tik vieną išorinę sieną. Pastato fasadams parinktos daugiasluoksnės, šilumą izoliuojančios fasadinės plokštės, uždengiant gamykliškai dažyta plienine skarda. Likusiai fasado daliai, ties pagrindiniais patekimais į pastatą, įrengta aliuminio profilių ir stiklo paketų fasado sistema, segmentais suskirstyta į skaidrius intarpus su emaliuotais stiklo paketais.
Peronas „L“ formos, atviras. Ant metalinių kolonų sumontuota stogo konstrukcija, pagaminta iš aukšto slėgio laminato plokščių. Įrengta 16 autobusų stovėjimo aikštelių, elektroninė užtvarų pakėlimo ir įvažiuojančio transporto apskaitos sistema, taip pat – atskiros keleivių informavimo, bagažo bei smulkių siuntų tarnybos. Stotyje įrengta moderni laukimo salė su 70 sėdimų vietų, patogios bilietų pirkimo kasos ir sanitarinės patalpos, įrengti informaciniai monitoriai su autobusų tvarkaraščiais, vairuotojų patogumui – modernūs poilsio kambariai. Visame pastate įrengtos stebėjimo kameros, padėsiančios užtikrinti lankytojų saugumą. Autobusų stoties ir perono plotas siekia 1800 m2.
Didžiausias prekybos centras Palangoje
Į prekybos centro erdvę, kurioje įsikūrusi maisto prekių parduotuvė, vaistinė, banko skyrius bei kiti paslaugų tiekėjai galima patekti iškart iš laukimo salės. Kartu su autobusų stotimi sublokuotam prekybos centro fasadui panaudotos daugiasluoksnės fasadinės plokštės su šilumos izoliacija ir banguotu aliuminio paviršiumi, keičiančiu spalvą priklausomai nuo žiūrėjimo kampo. Sumontuotas programuojamas, „pulsuojantis“ apšvietimas, keičiantis spalvinę gamą ir intensyvumą, kas suteikia pastatui gyvumo ir išskirtinumo. Dviejų aukštų erdvus prekybos centras suskirstytas į keturias pagrindines zonas, kurių bendras plotas apie 5000 m2.
Ergonomiška vidaus apdaila ir lankytojų saugumą užtikrinančios sistemos

Naujosios Palangos autobusų stoties kompleksas, http://www.delfi.lt
Vidaus apdaila įrengta pagal patalpų paskirtį, atskiriant jas gipso-kartono karkasinėmis sistemomis. Grindys prekybiniuose plotuose ir keleivių laukimo salėje akmens masės ir keramikinių glazūruotų plytelių, administracinėse ir buitinės patalpose išklota PVC danga, o techninėse – išlietos betoninės grindys su sukietintu šlifuotu paviršiumi. Sienos prekybiniuose plotuose ir keleivių laukimo salėje dažytos, o buitinėse patalpose išklijuotos keramikinės glazūruotos plytelės. Išorinės atitvaros paliktos be papildomos apdailos. Pagrindinėse prekybos centro salėse daugiau erdvės sukurta palikus atviras stogo konstrukcijas, o patalpose įrengtos pakabinamų ažūrinių arba modulinių sistemų lubos, buitinėse ir gamybinėse patalpose – pakabinamos gipso-kartono lubos. Pastatų kompleksas pritaikytas žmonėms su negalia, įdiegtos šiuolaikinės priešgaisrinė, šildymo, vėdinimo ir automatinė teršalų aptikimo sistemos. Projekto realizacijai investuota apie 5 milijonus eurų.