Statybos projektų viešinimas

Statybos rinkodara

Statybos Projektų viešinimas yra viena iš klasikinių statybos rinkodaros priemonių, viešinant realius pasiekimus bei sukurtą pridėtinę vertę įgyvendintuose projektuose:

  • šiuolaikinių statybos valdymo technologijų panaudojimas;
  • inovatyvių statybos technologijų panaudojimas;
  • įdiegti nauji techniniai sprendimai ir t.t.

Viešinamieji statybos projektai tradiciškai turi būti pristatomi dalyvių internetinių svetainių projektų kategorijoje, tačiau siekiant viešinimo efektyvumo būtina organizuotai viešinti įgyvendintus projektus, įtraukiant platų projekto dalyvių ratą: rangovus, architektus, projektuotojus, subrangovus, tiekėjus, produktų atstovus, techninės priežiūros atstovus bei sukuriant patrauklią pristatomą medžiagą:

  • statybos projekto video;
  • brošiūrą;
  • straipsnį, iliustruotą įdomiais sprendiniais bei dalyvių komentarais.

Statybos Projektų Viešinimas

Įgyvendintas svarbus įmonei statybos projektas turi būti įtraukiamas į įmonės rinkodaros – pardavimo procesą, viešinant jį atitinkamuose informaciniuose kanaluose bei specializuotomis formomis. Kuo projekto svarba didesnė, tuo didesnis biudžetas šio projekto viešinimui turi būti skiriamas.

Sukurta statybos projekto viešinimo medžiaga gali būti platinama šiais kanalais:

  • įmonės internetinė internetinėje svetainėje;
  • projekto dalyvių internetinėse svetainėse;
  • specialiai projektui sukurtame tinklaraštyje;
  • specializuotuose bei informaciniuose portaluose;
  • žurnaluose ir t.t.

Statybos projekto pristatymo spausdintame ir elektroniniame žurnale pavyzdys:

Statybos projektu pristatymas zurnale Elektros Erdves SGD terminalas
Viena iš efektyviausių statybos projekto pristatymo formų be abejo yra projekto video. Tačiau svarbu neužmiršti ir kitų projekto pristatymo formų, kadangi kiekviena iš jų turi savo paskirtį statybos projekto viešinimo kampanijoje:

  • pristatymas įmonės internetinės svetainės puslapyje – PROJEKTAI;
  • straipsnis įmonės internetinės svetainės tinklaraštyje;
  • straipsnis specializuotuose bei informaciniuose portaluose;
  • straipsnis žurnaluose;
  • statybos projekto video;
  • statybos projekto brošiūra ir t.t.

Statybos projekto viešinimo informacijos pavyzdžiai:

Statybos Projekto Video

Brošiūra

RAIL BALTICA

Projekto pristatymas specializuotame portale

Hidrostatyba

Pristatymas informaciniuose portaluose

DELFI
Portalo www.statybosobjektai.lt straipsnis portale DELFI
lrytas
Portalo www.statybosobjektai.lt straipsnis portale Lrytas
kauno diena
Portalo www.statybosobjektai.lt straipsnis portale kauno diena

Architektų studijų bei asmenybių pristatymas

Portale www.statybosobjektai.lt specialiai sukurta kategorija – Architektai. Šioje straipsnių kategorijoje sudarome galimybes prisistatyti Architektų Studijoms bei Architektams Padedame pasirengti kokybiškus pristatymus bei išplatinti juos kituose informaciniuose portaluose ar specializuotuose žurnaluose.

Interviu su architektu

Straipsnis informaciniame portale

Portalo www.statybosobjektai.lt straipsnis portale lrytas Algirdas Kauspedas 2

Straipsnis ir video žurnale Skaitmeninė statyba 2015

Architekto Algirdo Kauspedo straipsnis zurnale Skaitmenine Statyba 2015 CMGbaltic Statybos Marketingas

Apie portalą Statybos Objektai

Portalas www.statybosobjektai.lt yra vienas iš UAB Statybos Marketingas (CMGbaltic – Construction Media & Marketing Group Baltic) pristatomų specializuotų portalų, skirtas statybos objektų viešinimui.

Visos teisės saugomos. © 2016 Statybos Objektai - statybos objektų pristatymo media platforma. Sprendimas: UAB "Statybos marketingas"